Planerar för fullt

Jag och Nathalie planerar för fullt inför vår födelsedagsfest nu på fredag. Det kommer finnas tävlingar, drinkar, bubbel (såklart), öl, tilltugg sen ska det fixas med dekorationer och annat som gör det fint.

Vi har skickat ut inbjudan via Facebook och jag vet att många missar inbjudningarna där så tycker du att du är vän med mig och skulle vara bjuden kolla in dina event.
Hittar du inte skicka mig ett privat PM på Facebook så länkar jag.


På fredag firar vi

Passar på att gratta Nathalie nu eftersom det är hennes riktiga dag idag

GRATTIS NATHALIE PÅ DIN DAG!!!

Vi fyller år!

På fredag har jag och Nathalie vår gemensamma födelsedagsfest….. Det kommer bli, ja exakt vad alla underbara gäster gör det till 🙂

Jag och Nathalie kommer självklart också bidra och då inte bara med vårt otroligt trevliga sällskap utan också med bubbel, nåt gott att tugga på och lite andra trevligheter.

Såklart att jag grät


Utanför kyrkan och med häst och vagn mot festlokalen

Som jag skrivit innan så var det ett fantastiskt bröllop igår. Talen var helt suveräna rakt igenom och jag grät massvis med gånger men bara för att allt var så fint och genomtänkt.

Förutom ett jätte vackert brudpar bestående av Thomas och Åsa så är jag väldigt glad att vi fick massa tid med vännerna Lisa och Roger, ni är underbara.

Bröllopstårta och bröllopsdans

 

Jag befinner mig…


På ett helt underbart bröllop med ett fantastiskt brudpar, härliga gäster, god mat och dryck. Bloggar mer snart ❤

Plötsligt händer det

Och jag fick spontan sällskap av bl.a. Stefan och Annette, vilket är helt underbara människor och tack Ciao Ciao för super service som vanligt.

 Tack vänner för underhållande och roligt sällskap!

Världens minsta

 

Jag har varit och träffat världens minsta fötter, ja eller Filip som han heter som har dom. Filip har också en tvilling syster Maja och dom har en storebror som heter Lucas, Lucas fick dom mest stekiga solglasögonen man troligtvis kan köpa åt en 2,5 årig och han skulle lätt konkurrera ut alla grabbar på Kallis vecka 29 😉

Förutom fina barn har jag hängt med mamma Jenny vännen Catja och pappa Patrik. Tjejerna är från början gamla kollegor till mig från Örebrotiden (vågar knappt skriva men.. typ 12 år sen) men blev under den tiden väldigt nära vänner till mig, numera ses vi inte speciellt ofta men när vi gör njuter jag varje minut.

Tack för en grym eftermiddag och jag har saknat er tjejer såååååå mycket, ses snart.

Härligt gäng och schysst häng

 

Jag befinner mig på Pontonen med ett gäng helt underbara människor. Vi har ätit middag och nu väntar baren för vissa i sällskapet, dessutom har Nathalie, John, Madeleine, Susanna, Alexander och ett gäng andra härliga människor dykt upp.

Nya leksaker

 

Jag har förflyttat mig hem till Malin och Maya, vi väntar på killarna som är ute och spelar golf sen blir det grillning.

Maya har hittat nya leksaker i form av mina kryckor, vilket inte gör ett dugg då kan jag be Malin hämta kaffe och serva mig när jag ligger i soffan framför TVn 😉

Planeringen har börjat

Vi har börjat planeringen av vår (min och Nathalies) födelsedagsbjudning, men men tanke på seriositeten i detta bland alla inblandade och utbrända mäniskor så kommer det dröja tills nästa år som det blir någon fest…….. 😉

Personerna på bilden har ALLT med inlägget att göra….