Leker lite

 

Jag ligger och kollar med ena ögat på TVn, det andra letar roliga appar som man kan leka med och fördriva eventuellt åverflödig tid (vilket jag egentligen inte har, men skaffar mig ibland :).

Inte jag inte

 

Jag har hört att folk har sina kläder i skåp i omklädningsrum, men inte jag. I mitt skåp finns det bara träningsinformation och lite andra träningsrelaterade saker. Man skulle kunna säga att det är som ett litet bibliotek i mitt skåp på Balance.

Bjuder på den

 

Jag har just sprungit 3 km intervaller och bjuder på en riktigt hemsk bild efter det. Men det är så jag ser ut osminkad och ny intervallad…

Tävla

Ett hett tips är att klicka er in på Svarta Lådans hemsida och delta i deras super enkla tävling. 

Lycka till!

Är jag frisk?

 

Jag gick upp 7.16 för att äta frukost kl 7.30 fast jag inte ska vara på Balance för en kl 13. Men om jag har fasta mattider är det bara att hålla dom, det är lite jag allt eller inget. Så ger jag mig in på något ger jag 200% inget annat gäller.

För att kolla in mina scheman klicka här

Göra han nöjd


Nu ska jag se till att göra min PT Gabriel nöjd. Jag klagar på alltid på att mitt grepp inte är tillräckligt starkt och att alla chins, marklyft och andra dragövningar gör så himlans ont i underarmarna men tänkte att jag ska tjuvträna underarmarna varje kväll.

Välfyllt

 

Nu är kylen full med Svarta Lådan och jag kan bara säga att jag trivs som attans med maten. 

Hittade en länk med

Slänger in länken jag hittade på Aftonblades.se också.

Jag sitter på jobbet och ska köra min sista träning idag ett spinningpass innan idag har jag såklart kört med min PT Gabriel. för er sommissat vad jag startat upp har ni all info HÄR

Jag i Aftonbladet idag

 

Jag var med på en intervju för några veckor sen och detta kan ju låta hårt men både jag och min dotter är helt överens om regler som vi har här hemma, jag är snäll men hård på regler och gränser. 

Jag är rädd om min dotter och vill inte att något ska hända och visst att hon kommer göra sina misstag och det är ok, men kan jag se till att det skjuts på ett par år så är jag glad och stolt över det. Mon dotter är mitt liv och jag älskar henne oerhört mycket.

 

Tillpiffning

 

Jag har för avsikt att fixa en massa andra saker och inte bara kosten och träningen. Så idag påbörjades tillpiffningen av mina tänder, får se hur vita dom lyckas bli med Smilelab. Jag ska se om jag lyckas med en före och efter bild också.