Min PT Gabriel tyckte jag var lite gnällig idag på träningen (men jag gillar inte valkar i händerna och blåmärken på armarna) så han gav mig en snuttefilt som tröst…..
Men vi kan inte alla vara som han:

Min PT Gabriel tyckte jag var lite gnällig idag på träningen (men jag gillar inte valkar i händerna och blåmärken på armarna) så han gav mig en snuttefilt som tröst…..
Men vi kan inte alla vara som han:


Hur löser jag mina inbokade luncher när jag äter Svarta Lådan? Enkelt bara att se till att jag är stammis så dom låter mig äta min egen mat, dom värmde och la upp min kycklinggryta i en djup tallrik, perfekt.
Tack för det!
Nu är det offentligt även på Svarta Lådans hemsida, så det är bara att tuta och köra…..
Det är jag och Kristin Kaspersen kolla in det HÄR

Jag har slängt av mig jackan, vattnet är på plats bara cykelbyxorna som ska på… Pepp, pepp, pepp inför dagens spinningpass.

Idag kl 10.30 ringde min matklocka och det var dax för mellis nr 1 det jag gjorde var att tillsätta lite extra persilja eftersom jag hade massvis kvar efter matlagningen i helgen, dumt att slänga menar jag.
Så här kommer mina standard scheman se ut:

Sen kommer det ändra sig lite eftersom ibland har jag jobb inbokat och måste då skjuta eller pressa lite på mattiderna.
Träningsschemat är ett grundschema sen kommer det ändra sig lite då och då eftersom jag kommer testa på lite olika och annorlunda typer av träning. Har ni några förslag på vad ni skulle vilja att jag testar?

Jag bara älskar alla olika fotoappar och eftersom jag inte kunde somna just nu lekte jag lite med 2 av dom. Det finns inte så mycket kul att fota när man ligger i sängen så blev det helt enkelt lite bilder på mig själv…
Jag har ju glömt att säga att jag också fick en Goodiebag igår ifrån eventet som var på Laroy igår. Jag har just packat upp den och ska börja prova produkter, är är den:

Vill in kolla in vilka som var på plats så gör ni det HÄR
Hittade detta i Lindas blogg och då blev jag såklart glad. Mitt och Andreas grymma företag GoodieStar.se

