Att göra det lilla extra
Jag uppskattar företag som gör det där lilla extra, det som dom egentligen inte måste göra. Då har dom mig som
Jag var på ett event för ett tag sen som hölls på en Usine en restaurang på söder närmare bestämt Södermalmsallén 36-38. Detta är också ett ställe som vi i företaget har en del lunchmöten på när dom äger rum i området.
På eventet var det några stycken hade tur och få med sig ett presentkort på deras brunch i goodiebagen och jag var en av dom. Dock har det varit alldeles för mycket senaste tiden så jag har tyvärr inte haft tid att nyttja den. Så jag chansade och mailade restaurangen för att se om det fanns möjlighet att förlänga presentkortet en aning och fick till svar att det inte var några problem utan att jag bara skulle höra av mig när jag kunde komma.
Det kallar jag service. När man erbjuder det som man som gäst/kund inte förväntar sig. Detta kommer ju innebära att jag kommer gå dit ännu oftare.
Jag gillar att bli förvånad. Att någon gör eller erbjuder något som man inte egentligen måste. Då har men iallafall mig på fall och jag kommer vara en trogen gäst och dessutom rekommendera det jag är nöjd med vidare till andra.
Återkommer när jag varit där om vad jag tyckte