

Shit, är det jag som fikar för sällan eller är det sjukt dyrt? 135 kr för 2 små latte och en morotskaka… Men då fick vi ju en söt katt på ena latten så det var det väl värt.


Shit, är det jag som fikar för sällan eller är det sjukt dyrt? 135 kr för 2 små latte och en morotskaka… Men då fick vi ju en söt katt på ena latten så det var det väl värt.