Bara killar

Det var bara killar med sist på boxningen. Det kommer innebära extra jobb för tjejerna nästa vecka. Haha, sånt tycker jag är kul!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *