Det blev såklart ingen poledance för mig idag. Självklart skulle jag halka utanför gymet och slå i mitt redan onda knä….
Skit, skit, skit!

Det blev såklart ingen poledance för mig idag. Självklart skulle jag halka utanför gymet och slå i mitt redan onda knä….
Skit, skit, skit!
